حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

احکام و فتواهای دینی موجود درباره حجاب، افراط گرایانه است! نباید میان زنان و مردان تفاوت قائل شویم. زنان باید مانند مردان آزاد باشند! در واقع زنان از عریان گشتن منع شده اند اما حجاب اجباری نیست! پوشیده بودن آنان کافی است! 

به گزارش شیعه آنلاین، «صادق المهدی» فعال سیاسی و اسلامگرای سودانی که پدر معنوی فرقه "الأنصار" سودان به شمار می رود، طی اظهاراتی تعجب برانگیز حجاب را غیر ضروری دانست.

وی که در جمع اعضای "حزب جوانان امت سودان" سخن می گفت، در ادامه اظهارات خود افزود: حجاب بر زنان واجب نیست بلکه فقط زنان پیامبر می بایست حجاب می پوشیدند.

«صادق المهدی» همچنین گفت: احکام و فتواهای دینی موجود درباره حجاب، افراط گرایانه است! نباید میان زنان و مردان تفاوت قائل شویم. زنان باید مانند مردان آزاد باشند! در واقع زنان از عریان گشتن منع شده اند اما حجاب اجباری نیست! پوشیده بودن آنان کافی است!

این چهره سرشناس سودانی در ادامه درباره حضور زنان در نماز جماعت گفت: چرا زنان باید در نماز جماعت ها پشت مردان بایستند؟! زنان و مردان باید برابر و در کنار یکدیگر باشند لذا به اعتقاد بنده زنان می توانند در صفوف نماز جماعت در کنار مردان بایسند و نماز بخوانند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها